Veľkoobchod

 

Ako začať, keď chcem u Vás nakupovať veľkoobchodne?

Zaregistrujete sa u nás vrátane všetkých fakturačných údajov: https://www.ledakcia.sk/registracia/. Následne Vám bude účet skontrolovaný a pridelený VO cenník. Ceny, ktoré uvidíte na e-shope sú už Vaše podľa cenníka, aby ste sa nemuseli prehrabávať katalógmi a cenníkmi.

Môže u Vás veľkoobchodne nakupovať každý?

Nie, veľkoobchod ponúkame zákazníkom, ktorí chcú nadviazať dlhodobú spoluprácu a plánujú pravidelné odbery. Zároveň je určený pre obchody na ďalší predaj, prípadne elektrikárom a podobne. Pri autorizácii Vášho účtu overujeme, čím sa zaoberáte.

Máte jednotný VO cenník?

Máme 3 triedy cenníkov, A, E a S.

Trieda A je pre elektrikárov, menšie obchody. Kvartálny odber cca 1000€.

Trieda E je určená väčším odberateľom, ktorí nakupujú na úrovni minimálne 3000€ kvartálne.

Trieda S je určená tým najväčším odberateľom, prípadne na špeciálne projekty.

Máte určenú minimálnu hodnotu objednávky?

Áno, veľkoobchodné objednávky by mali byť nad 200€ bez DPH. Samozrejme, že keď Vám niečo treba narýchlo, tak Vám vyhovieme a pošleme. Pre bežné nákupy ale platí spomenutá minimálna hodnota.

Aké sú platobné podmienky?

Možnosti platby sú 3:
a, prevodom na základe predfaktúry
b, platba online kartou, resp. služby ako paypal, Google Pay
c, platba dobierkou

Dá sa u Vás nakupovať na faktúru?

Samozrejme áno, ale po dlhšej spolupráci a vzájomnej individuálnej dohode. Jedná sa skôr o výnimku.

 
Aká je cena prepravy?

Cenu prepravy vypočítava systém na základe hmotnosti objednaného tovaru:
0-10 Kg = 5€
10-30 Kg = 10€
30+ Kg = 15€

Ako funguje záruka a reklamácia?

Záruka z našej strany platí od momentu predaja Vášmu zákazníkovi, podľa toho, ako je uvedené na výrobku, od 2 do 5 rokov. Ideálne je nám raz za čas poslať defektné výrobky, ktoré sa Vám nazbierali. Reklamácia prebieha takým istým spôsobom, ako je najlepšie aj pre koncového zákazníka. Meníme pokazené výrobky kus za kus, prípadne hľadáme alternatívu, iný model. V prípade, že výrobok nevieme nahradiť, vystavíme dobropis a kúpnu cenu Vám samozrejme vrátime.

Aký je termín dodania v prípade, že nemáte na sklade dostatočný počet kusov?

Tovar nám od nášho dodávateľa chodí pravidelne každý týždeň, väčšinou v pondelok alebo utorok. Väčšinou teda na tovar čakáte približne týždeň.

Môžem Vám nesprávne zakúpený tovar vrátiť?

Ak sa jedná o bežný tovar, vždy sa vieme dohodnúť, že ho zoberieme naspäť a peniaze Vám vrátime, prípadne vymeníme za iný tovar, chápeme, že zákazník Vám môže niečo odmietnuť. V prípade, že je to tovar špeciálny, máloobrátkový, ktorý sme viac-menej objednávali len pre Vás, bohužiaľ takúto možnosť neposkytneme.

 

  ZÁKAZNÍCI:

 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
Image
ROCK CAFÉ RIGA
Image
Image
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
 
Image
 
Image
Image
 
Image
 
Image
 
 
Image
 
Image
Image
 
Image
 
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Prevádzkovateľ webu LEDart s.r.o. ako správca osobných údajov, spracováva na tomto webe súbory cookies pre zlepšovanie prostredia webových stránok, pre analytické účely a pre cielenú reklamu.
Ďalším prechádzaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Ďalšie informácie